Situació d’Aprenentatge i4A: el mar

“Com s’ho fan els peixos per poder respirar a sota de l’aigua?”

A la classe d’i4A, vam començar explicant les nostres vacances d’estiu i, mentre explicàvem les aventures viscudes a l’aigua, va sorgir la pregunta anterior, Aquesta pregunta ens va ajudar a començar la nostra situació d’aprenentatge, plantejant-la com a repte. Vam fer votacions i vam decidir dir-nos la classe del mar per poder començar les nostres investigacions.

Durant aquesta S.A., hem pogut conèixer diversos animals que viuen a l’aigua, si respiren a dins o a fora, quines similituds tenen amb nosaltres i les parts més importants del seu cos. Hem vist, llegit, experimentat i tocat elements marins que ens han ajudat a ser una miqueta més experts i expertes.

Com a producte final, la classe del mar ha fet aquest vídeo on expliquen el seu procés d’investigació que s’ha dut a terme. Esperem que el gaudiu!

 

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut