Manteniment de l’hort escolar

hortA partir del mes de desembre deixarem de tenir l’acompanyament del servei d’ocupació d’horts escolars de l’ajuntament, això implica que ja no rebrem el cop de mà que ens feien aquests treballadors en el manteniment del nostre hort.

Tot i que des de l’escola estem fent un gran treball amb l’alumnat per a mantenir-lo en òptimes condicions, considerem que la vostra col·laboració és necessària per poder fer un bon manteniment d’aquest.

Demanem que, tots els interessats (pares, mares, avis …) i que de forma voluntària vulgueu col·laborar algunes estones, envieu un mail -especificant la vostra disponibilitat (dia de la setmana i franja horària), el nom i curs del vostre fill/a- a la coordinadora.

Un cop rebudes les vostres sol·licituds, es faran grups de treball i s’assignaran els dies i els horaris corresponents. Es comunicarà personalment via mail.

El mail cal que l’envieu a la següent adreça de correu electrònic:

smunoz35@xtec.cat

Saray Muñoz. Coordinadora Escola verda i tutora de 3rB