L’Escola del Parc participa al concurs: The Fonix 2014

fonixTots els alumnes de 5è i 6è han participat a la Fase Local del concurs The Fonix 2014 i els candidats de l’escola són l’Èric García,  de 5èA  i l’Alejandro Santaeufemia,  de 6èB.

Tots dos participaran, el dissabte 1 de març, en la Fase Territorial a Barcelona.

El nostres alumnes hauran d’enfrontar-se a una prova d’anglès que consistirà en la realització d’una sèrie de comprensions lectores i redaccions en les quals hauran de demostrar la seva competència lingüística en la llengua anglesa.

En el cas que algun dels alumnes aconsegueixi quedar finalista passarà a participar a la gran final que se celebrarà a Barcelona el proper 26 d’abril i que comptarà amb la participació de tots els finalistes de Catalunya.

El concurs Fonix és una iniciativa que pretén complementar els plans de millora de la llengua anglesa als centres educatius de Catalunya i s’organitza amb la finalitat d’estimular i motivar l’aprenentatge d’aquest idioma, atesa la seva importància a la societat actual.

El concurs està organitzat per International House Barcelona i per la Fundació Catalana de l’Esplai. La participació és totalment gratuïta i es financia exclusivament amb les aportacions dels organitzadors, patrocinadors i col·laboradors.

Compta amb el suport de la Direcció General de Planificació i Entorn del Departament d’Educació de la Generalitat de Catalunya, com a activitat organitzada en el marc d’iniciatives socials d’accions d’entorn i d’activitats vers l’excel·lència i en el del Pla d’impuls de la llengua anglesa als centres educatius catalans.