L’acompanyament escolar (família-escola treballem plegats!)

La propera setmana, us convidem a assistir a una xerrada sobre l’acompanyament escolar (família-escola treballem plegats).

La implicació en el procés escolar i educatiu dels vostres fills afavoreix tant la integració escolar i social dels alumnes com l’èxit educatiu dels mateixos.

La xerrada es farà en dos dies diferents, en funció de les franges d’edat de l’alumnat:

• Dimarts 27 de gener: Educació Infantil i cicle Inicial (3 a 8 anys). De 15:10 a 16:30
  • Dijous 29 de gener: Cicle mitjà i cicle superior (8-12 anys). De 15:10 a 16:30

Després de la xerrada hi haurà la possibilitat de fer un torn obert de paraules per a fer consultes, plantejar-nos dubtes …

Les ponents seran:

• Sílvia Peris: com a representat de mestres de l’escola i coordinadora LIC del centre.
  • Marta Montiel: com a representant de l’EAP i treballadora social de l’escola.

Us hi esperem a tots!!!