Objectius generals del centre, curs 14-15.
- Objectiu 1. Assolir una millora de les Competències Bàsiques de l’alumnat.
- Objectiu 2. Revisar/Implementar el Projecte Educatiu del Centre.
- Objectiu 3. Fomentar el lideratge fort i distribuït i compartit de la direcció i de l’equip directiu i la coordinació general del centre, per a l’assumpció de corresponsabilitats i el retiment de comptes.
- Objectiu 4. Millorar la cohesió social del centre
Mesures organitzatives per a l’atenció a la diversitat
Suport Escolar Personalitzat.
34 hores Setmanals, de P5 a 6è
Aprenentatge de la lectura i escriptura.
Comprensió i expressió oral.
Comprensió lectora.
Expressió escrita.
Habilitats matemàtiques.
Talents específics
Tallers:
Expressió Escrita (de 1r a 6è)
Treballar les diferents tipologies textuals acordades per curs
Resolució de Problemes (de 1r a 6è)
- Entendre literalment l’enunciat:
* Imaginar-se la situació.
* Localitzar les dades importants i les irrellevants.
* Relacionar les dades.
* Traduir-ho a llenguatge matemàtic.
2. Fer l’estimació dels resultats.
3. Resoldre’l utilitzant les estratègies més adients.
4. Raonar els passos seguits de forma oral o escrita.
Matemàtiques (tallers internivells Educació Infantil, P5)
Càlcul, ordenació numèrica, classificació/comparació d’elements manipulatius, ordenació de seqüències, reconeixement de figures geomètriques, resolució de problemes.
Informàtica (de P4 a 6è)
Instruments i aplicacions
Tractament de la informació i organització dels entorns de treball i d’aprenentatge
Comunicació interpersonal i col·laboració
Hàbits, civisme i identitat digital
Hort, (de P3 a 6è)/Experimentació (de 1r a 6è)
- Treball hort: Neteja, plantació, manteniment, recollida.
- Reg dels arbres apadrinats
- Experiments acordats per cursos
REFORÇ LECTOR A CICLE INICIAL
Saber llegir
* Percepció
* Consciència fonològica
* Relacions grafia – so
* Reconeixement de paraules
* Comprensió de la relació entre paraules (frase)
* Relació entre idees
…si no s’automatitzen aquestes operacions s’haurà de pensar per llegir i no es podrà pensar en el que es llegeix”
E. Sánchez Miguel
ANGLÈS
P4 i P5 a nivell oral i amb el grup desdoblat
Una sessió de 4t, 5è i 6è és desdoblada. (expressió/comprensió oral)
Llibre de lectura en llengua anglesa a cicle superior (lectura en veu alta i comprensió lectora)
Una unitat didàctica de Coneixement del Medi Natural de cicle superior es farà en anglès.
REFORÇOS/ACTUACIONS ESPECÍFICS A EDUCACIÓ INFANTIL
- Grafisme
- Càlcul global
- El conte a casa
- Psicomotricitat
- Maleta viatgera.
- Projecte (Nom de la classe)
- Apadrinament Lector
- Deures a P5
Comentaris recents