Candidats/tes al Consell Escolar

Sóc l’Anabel Caballo Gordillo, mare de la Júlia de 1er.

M’he ofert per representar les mares i pares de l’escola al Consell Escolar. El que m’agradaria aconseguir és una comunitat educativa ben cohesionada i un projecte docent cada vegada més integrador i innovador, amb el que tots els nens tinguin l’oportunitat d’extreure el millor de sí mateixos.Vull que el Consell Escolar impulsi el desenvolupament complert dels nostres fills i estableixi les guies per fer-los persones responsables, solidàries i amb múltiples competències

Soc la Carme Gómez Pujol, mare de dues alumnes de l’escola.

Vull que les famílies estiguem presents a l’escola, aportant la nostra visió i prenent part de les decisions sobre l’educació dels nostres fills i filles. I vull ajudar a construir una comunitat diversa i cohesionada, on els infants puguin aprendre valors de convivència i responsabilitat

Sóc el Toni Peraleda Fabián, pare d’un alumne de 4t.

Em presento al Consell Escolar perquè comparteixo els valors recollits en el projecte educatiu d’escola i penso, com a pare, que es una de les millors maneres de col·laborar i ajudar en el seu bon desenvolupament.

Sóc la Mar i Cel Polo Pascual, mare d’un alumne de P3.

M’agradaria formar part del Consell Escolar per col·laborar en la tasca educativa que es desenvolupa en aquesta escola, ajudant a prendre decisions perquè el centre sigui un lloc millor per als nostres fills, on es respiri un ambient de tolerància i convivència.

Soc la Gloria Vila Doñate, la mare d’en Martí, de 2n i de la Coia, de P3.

Em presento per a formar part del Consell Escolar, com a representant de mares i pares, amb l’objectiu de col·laborar, juntament amb els altres membres de l’escola,  perquè els  nostres fills  i filles tinguin una educació de qualitat i gaudeixin d’un centre on s’impulsin valors com el respecte, la tolerància, la responsabilitat i l’escorç, que els permeti créixer  com a persones.