Aquesta setmana, la Chloé i la Leyre de 4tB, ens han llegit el conte “La granota roc-roc”.
El dimecres, a l’hora del pati a la biblioteca, hem pogut gaudir d’una estona tranquil·la sentint la història d’una granota aventurera. Moltes gràcies Chloé i Leyre!!!


