Benvolgudes famílies,
Davant la convocatòria de vaga del 8 de març de 2019 us informem que majoritàriament els/les treballadors/es de l’Escola del Parc no s’hi adhereixen.
Tot i així cal recordar que les treballadores i treballadors del centre poden afegir-se en qualsevol moment a la vaga, garantint però els serveis mínims que dicta l’Administració.


