Aquest curs els nens i nenes de 5è han participat a l’activitat de “Circulem amb bicicleta”. La finalitat d’aquesta activitat és:
- Desenvolupar el sentit de responsabilitat pel que fa a la conducció de la bicicleta, conèixer les conductes segures per circular com a vianant i com a conductor.
- Difondre les normatives respecte la circulació amb bicicleta.
- Ser conscients que el respecte de les normes de circulació és bàsic en la seguretat viària.
L’Herminio, el policia local que s’encarrega d’aquesta activitat, va venir a l’escola a fer una xerrada sobre com cal circular amb bici i quines precaucions hem de tenir. La setmana passada, vam posar en pràctica tot els que ens va explicar i hem anat al Parc Nou per anar en bici en un circuit on calia respectar les senyals, els semàfors… També vam jugar a un joc de taula amb preguntes referents a les normes circulació. Va ser una activitat molt divertida. Per veure les fotos feu click a la imatge.



