ENGLISH- 4TH GRADE (What time is it?)

Good morning Tarraco! How are you? I hope you are in good health and full of energy for learning English. I have lots of energy.  Today we are going to tell the time in English.  Are you ready? Let’s go!!

Començarem fixant-nos en aquesta imatge que resumeix d’una manera pràctica com dir l’hora en anglès:

 

Per exemple:

12:00 – It’s twelve o’clock.

12:15- It’s quarter past twelve.

12:30- It’s half past twelve.

12:45- It’s quarter to one. (Recordeu que la traducció és: “Falta un quart d’hora per a la una”.)  Amb el “quarter to” pensem en l’hora següent.

A continuació, trobareu el dossier amb les activitats en versió PDF i Word:

DOSSIER EN PDF

What time is it

DOSSIER EN WORD

What time is it

Amplieu amb els jocs següents (per escoltar les hores en anglès) i les flashcards del British Council:

Game 1

Game 2

Flashcards

 

__________________________________________________________________________________________

Objectius de les activitats:

  • Treballar la comprensió i l’expressió escrita en llengua anglesa. .
  • Treballar la comprensió oral mitjançant activitats online.
  • Desenvolupar la competència digital.
  • Consolidar el vocabulari bàsic treballat prèviament a l’aula.

Criteris d’avaluació. Aquesta activitat l’hauràs fet bé si:

  • Ets capaç d’entendre i aplicar les estructures lingüístiques per expressar les hores en anglès tant de forma oral com escrita.
  • Repasses els continguts treballats a l’aula.

 

Data límit d’entrega: 26/05/20 (dimarts vinent)

Si us plau especifiqueu nom de l’alumne/a, curs i classe en l’assumpte del correu. 

Si teniu qualsevol dubte o pregunta, contacteu amb mi: maria.escoladelboscrubi@gmail.com

Hugs and kisses for everyone! Stay strong!

María

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>