6È – CONFIACTIVITAT 5: EL JOVEN POE

EL JOVEN POE CAPÍTULOS 1-8_compressed

EL JOVEN POE capítulo 9

Què s’ha de fer?

Heu de llegir el capítol del llibre del Joven Poe que us toca. Si voleu, podeu fer una relectura dels capítols que vam llegir a l’escola per recordar una mica la història.

Heu de compartir les vostres impressions al mur del classroom. D’aquesta manera els vostres companys us poden llegir i contestar si estan d’acord o no amb vosaltres. Heu de ressaltar coses concretes de la lectura:

• Quin fragment t’ha agradat més d’aquest capítol? Per què?
  • Quines paraules noves que no sabies has hagut de cercar al diccionari?
  • Qui creus que és el sospitós dels crims? Per què?
  • Has descobert alguna mania nova del personatge que t’hagi sobtat?
  • Has rigut amb alguna escena? A quina?

A més, també heu de completar el dossier que us vau emportar l’últim dia i portar-lo fet quan tornem a l’escola. Aquí el teniu:

dossier del joven poe

Ànims!