AULA D’ACOLLIDA – ACTIVITAT 3

Bon dia nois i noies!!

L’activitat d’aquesta setmana va relacionada amb la música, a l’aula ja hem realitzat activitats semblants, així que us serà familiar. Seguiu els passos següents:

• Primer de tot llegir la cançó, encara que no hi hagi totes les paraules.
  • En el document trobareu el link de la cançó per escoltar-la i omplir les paraules que falten, podeu escoltar-la tantes vegades com necessiteu.
  • Un cop has omplert tots els buits, rellegeix el text i respon a les preguntes.
  • Quan hagis acabat, només et falta reenviar-me el document al meu correu, elisa.escoladelboscrubi@gmail.com. Teniu fins el 6 de maig.

Fes clic a l’activitat  Activitat 3 AA

• Comprendre la lletra de la cançó
  • Identificar les paraules que falten en el text
  • Reconèixer els temps verbals, passat, present, futur