1R – ESCOLES D’ALTRES MONS

Bon dia, castellers i castelleres!

Avui us proposem l’anàlisi d’un tipus d’Art: La fotografia. El fotoperiodista Kim Manresa, va crear una exposició a Barcelona titulada “Escoles d’altres mons”. En ella, mostrava les fotografies que va fer a escoles d’arreu del món. Fixeu-vos bé en aquesta imatge:

Correspon a una escola de Burkina Faso (Àfrica)

Fes una reflexió en Word comparant la nostra escola amb la fotografia de l’escola de Burkina Faso que va fotografiar Kim Manresa. Ens les podeu fer arribar al correu:

ingrid.escoladelboscrubi@gmail.com

Objectius de l’activitat:

• Reflexionar sobre les diferències culturals d’arreu del món.
  • Aprendre a valorar el nostre entorn i les seves possibilitats.
  • Escriure un petit text recordant les normes ortogràfiques treballades EN CATALÀ.

Criteris d’avaluació: Hauràs fet bé l’activitat si…

1. Observes la fotografia i reflexiones entorn les similituds i diferències.
  2. Fas un escrit en CATALÀ amb les teves reflexions fent ús de les normes ortogràfiques treballades.

Data límit: 3 de juny (dimecres vinent)