MATEMÀTIQUES DIVERTIDES 1. EDUCACIÓ INFANTIL

Bon dia vaques, cavalls, llops i meduses!!

Avui proposem unes activitats que us han preparat la Neus i la Mar, les noies de pràctiques de la UAB.

Aquesta vegada treballarem el pensament lògic matemàtic amb activitats molt divertides que podem fer amb objectes de casa…

• FEM SÈRIES!

Necessitarem diferents coberts (forquilles, culleres i ganivets).

Us proposem uns models perquè els continueu. N’hi ha de més fàcils a més complicats. Ànims!

Pels més atrevits i les més atrevides, podeu crear la vostra pròpia sèrie amb coberts, i ens podeu enviar fotografies del que heu fet. (També podeu penjar-ho perquè ho puguin fer altres companys/es).

Models:

1.

• CADASCÚ AL SEU LLOC!

Podem aprofitar el moment de guardar els coberts nets al seu lloc, per fer agrupacions i endreçar-los per tipus d’estri i per mida.

Aquesta activitat també la podem fer amb altres objectes com ara botons, joguines petites, llapis, etc., i els nens i les nenes poden agrupar-los seguint el criteri que ells i elles vulguin. És molt important que ens vagin explicant quins criteris han fet servir per fer les agrupacions.

Us animem que ens feu un retorn de l’activitat fent un comentari o enviant una foto de com ha anat l’activitat a les nostres adreces electròniques.

Abraçades i petons voladors!!

NEUS I MAR

ANA              ana.escoladelboscrubi@gmail.com