FEM IOGA!! EDUCACIÓ INFANTIL

Bon dia vaques, cavalls, llops i meduses!!

Avui la Mar, la mestra de pràctiques de la UAB, us proposa una activitat de ioga.

Necessitarem roba còmoda i espai suficient per poder estirar-nos a terra i també poder posar-nos drets.

Haurem de seguir les indicacions dels animals d’aquest vídeo per poder fer les seves postures i imaginar-nos que som animals. També podem mirar com ho fan els nens i les nenes que apareixen en el vídeo, si no sabem com fer-ho.

Pels més atrevits i les més atrevides, tenim un vídeo amb postures més complicades, on apareixen animals marins!!!

Si us animeu, podeu fer les postures dels dos vídeos.

Per acabar, podem fer una petita relaxació seguint les indicacions del següent vídeo:

Ens podeu enviar per correu quin animal us ha agradat més fer, quin us ha costat més, o com us heu sentit. I ens agradaria que ens envieu un petit comentari, alguna foto o un petit vídeo per veure com de bé ho feu!

Abraçades i petons voladors!!

Mar, Ana, Montse, Núria i Lola

ANA                  ana.escoladelboscrubi@gmail.com