CONTE DEL CORONAVIRUS. EDUCACIÓ INFANTIL

Hola vaques, cavalls, llops i meduses!!

Ja fa tres mesos que estem confinats a casa. A poc a poc ens hem anat adonant d’aquesta situació tan inèdita i inesperada, en la que hem anant aprenent a adaptar-nos a una nova manera de viure.

Tot el que ens sembla amenaçador i incomprensible ens pot fer por o ansietat i per això en parlem tant. També, però, és important saber que hi ha molta gent treballant per conèixer millor el virus.

Hem elaborat aquest conte del Coronavirus, en què narra moltes de les situacions viscudes durant aquest temps, així com els sentiments i emocions que hem pogut sentir en algun moment donat. Esperem que us agradi.

Si voleu, ens podeu fer un petit comentari de què us ha semblat el conte a les nostres adreces:

Ana P3A                   ana.escoladelboscrubi@gmail.com

Montse P3B             montse.escoladelboscrubi@gmail.com