ACTIVITAT DE PINTURA. EDUCACIÓ INFANTIL

Bon dia nens i nenes!! Avui us proposem una activitat de plàstica molt divertida. Esperem que passeu una bona estona!

Què necessitareu?

•       Un full en blanc.
  •       Retoladors o colors.
  •       Un pinzell.
  •       Un recipient amb aigua.
  •       Aquarel·les o pintura aigualida.
  •       Una canyeta.

… I la vostra imaginació!

Haureu de dibuixar una cara. Podeu dibuixar-vos a vosaltres mateixos, al pare, mare, germà… o inventar un personatge.

Un cop dibuixada la cara haureu d’escollir els colors que més us agradin. Haureu d’untar el pinzell amb aigua i el color escollit, el posareu a la part del cap per fer-li els cabells i, finalment, bufareu per la canyeta per tal que s’estengui la pintura. D’aquesta manera anirem fent els cabells al nostre personatge.

Us deixem unes fotos com a exemple:

Endavant!!!!

Si voleu compartir amb nosaltres les vostres produccions podeu enviar-nos alguna fotografia a les adreces:

Ana           ana.escoladelboscrubi@gmail.com

Montse     montse.escoladelboscrubi@gmail.com