2a ACTIVITAT DE SANT JORDI. EDUCACIÓ INFANTIL

BON DIA  , I

Continuem amb més propostes de Sant Jordi. Temps per gaudir d’un bon conte, fer rodolins, poemes…

Coneixeu la llegenda de Sant Jordi? Per internet trobareu moltes versions. Nosaltres hem seleccionats aquestes dues, esperem que us agradin:

També us adrecem a una web on trobareu una gran varietat de contes. Cliqueu la imatge.

Amb la lectura dels contes podeu treballar el següent:

-Els més petits els hi podeu llegir vosaltres i els més grans poden llegir amb la vostra ajuda (pregunteu quines lletres coneixen, com sonen…).

-Aprofiteu aquestes lectures per fer una comprensió (que han entès, qui pensen que és el protagonista, que expliquin que veuen als dibuixos…).

-Podeu jugar a inventar un altre títol, un altre final de la història.

-Fer un dibuix (els nens de P5 poden escriure paraules o una petita frase del que han dibuixat).

-Podeu enviar-nos una foto del dibuix del nen/a o un petit vídeo en què els petits o petites ens expliquin quin conte els ha agradat més i per què.

ABRAÇADES I PETONS VOLADORS!!

Ana           P3A     ana.escoladelboscrubi@gmail.com

Montse     P3B    montse.escoladelboscrubi@gmail.com