TASTET GASTRONÒMIC

Benvolgudes famílies,

El divendres 23 de febrer i coincidint amb la Setmana Intercultural que organitzava el nostre centre, un any més els nostres alumnes han pogut gaudir d´un “Tastet Gastronòmic”, on moltes de les nostres famílies han participat elaborant receptes dels seus països d´origen.

Els nostres alumnes van gaudir d´aquesta iniciativa i van tenir l´oportunitat de tastar menjars d´altres cultures. Moltes famílies es van implicar per poder portar a terme aquesta activitat i fer-la realitat.

Agrair la col·laboració de tota la comunitat educativa, famílies, AFA, mestres i Equip Directiu de l´escola.

Loli Alonso

Coordinadora LIC