Setmana Intercultural Escola del Bosc

El dia 21 de febrer es celebra “El Dia Internacional de la Llengua Materna” i si la nostra escola té un enriquiment en aquest sentit, és que tenim una gran diversitat de llengües i cultures. Així, que vam considerar, que seria una bona ocasió per crear una Setmana Intercultural, per tal de donar a conèixer les diferents llengües i costums dels nostres alumnes i famílies a la resta de companyes i companys del centre.

Es van organitzar diferents activitats amb el suport de famílies, AFA i mestres de l´escola.

Una visita a la biblioteca, on l´escriptor l´Enric Larreula va delectar als alumnes de Cicle Mitjà, amb reflexions del seu llibre “Un nen nou i diferent”, que prèviament havíem llegit i també amb aspectes de la seva vida personal i professional. Un taller de henna, on l´Aisha ens va ensenyar les tècniques de la henna a la cultura pakistanesa a tota l´escola. Una xerrada sobre la “Migració”, a Cicle Superior, on el Badr El Khatab, ens va explicar la seva història personal i les dificultats que va tenir per arribar al nostre país. Un ball  tradicional a Infantil organitzat per una família de P5 i com a cloenda de la setmana un “Tastet Gastronòmic”, on algunes famílies de l´escola  i AFA van col·laborar per acostar-nos els seus plats més representatius dels seus països d´origen.

Queda agrair-vos la vostra col·laboració i participació en aquest projecte i fer-lo possible. Gràcies.