P4B LA DECORACIÓ DE LA NOSTRA PORTA

Després d’escollir el nom de la nostra classe ens vam posar a treballar en la decoració de la nostra porta.

No voldríem marxar aquests primer trimestre sense mostrar-vos el resultat que hem aconseguit.

Hem enganxat les lletres en un ordre correcte de lectura: ÓSSOS RENTADORS

Hem omplert el dibuix de serradures de diferents colors: gris, negre…

i ens hem fet una fotografia de la nostra cara amb l’antifaç que hem punxat com a tret característic de l’ós.

També hem fet la feina d’escriure el nostre nom perquè la resta de l’escola ens conegui bé.

Esperem que el resultat us agradi tant com a nosaltres.

PETONS VOLADORS DELS ÓSSOS RENTADORS.

1. sandra

que chulada de puerta!!! os lo habeis currado mucho,y los pequeños mapaches estan guapisimos con sus antifaces