I5- LA CASTANYADA

Benvolgudes famílies,

Durant els dies previs de la castanyada hem realitzat dos tallers:

El dilluns 23 d’octubre, tota l’escola va realitzar un taller de la tardor de manera conjunta, els infants es van barrejar de classe i de diferents edats. A la nostra classe es va fer el següent mural:

L’anterior dilluns 30, vam fer un taller de cuina saludable amb fruita (raïm, peres) vam fer un eriçó. Per veure totes les fotografies cliqueu aquí.

I per acabar, va arribar el dia que tots i totes vam celebrar la castanyada amb la visita de la castanyera que li vam ensenyar la dansa que tant havíem assajat, després ens va donar castanyes, un moniato i una magrana. Des d’aquí et volem agrair que vinguessis a la nostra escola.

Per veure totes les fotografies i el vídeo de la dansa, cliqueu aquí.