I4-LA SETMANA DE CARNESTOLTES

La setmana de Carnestoltes va començar amb l’arribada de la Reina Carnestoltes (per veure les fotografies cliqueu aquí), tota l’escola vam anar al pati per escoltar les consignes les següents:

Consigna dilluns: “si un esport feu, l’equipació us posareu, i en cas que no feu, d’esport anireu”. Per veure totes les fotografies cliqueu aquí.

Consigna dimarts: “si molt vols fardar, ulleres de sol has de portar”. Per veure totes les fotografies cliqueu aquí.

Consigna dimecres: “si de crayola vols anar, tot d’un color t’has de posar”.  Per veure totes les fotografies cliqueu aquí.

Consigna dijous: “amb pijama heu d’arribar, però no us podeu adormir que hem de treballar”. Per veure totes les fotografies cliqueu aquí.

Dijous vam celebrar el dia “de la truita o dijous llarder o dijous gras” en el pati de l’escola amb tot el cicle d’Educació Infantil. Per veure les fotografies cliqueu aquí.

El divendres, el dia de Carnestoltes va arribar, va ser molt especial i vam gaudir moltíssim. Pel matí vam fer tallers de Carnestoltes per tota l’escola. A la tarda ens vam disfressar i vam anar al pati per fer una rua i ensenyar les nostres disfresses, també vam poder veure les nostres companyes i companys com anaven. Vam acabar la jornada fent un ball.

Per veure més fotografies cliqueu aquí.