I4 JA HA ARRIBAT LA TARDOR…

Finalment sembla que ja ha arribat la tardor . La nostra escola es comença a omplir de colors d’aquesta estació

Al llarg dels dies que precedeixen a la festa s’han fet activitats entre elles: els tallers internivell. .

Tallers que fan que s’interrelacionin els infants de tota l’escola i estableixin entre ells i elles vincles de col·laboració.

El dilluns al matí a les aules d’educació infantil va fer tallers de cuina de tardor, amb fruites.

AQUÍ TENIU ALGUNES FOTOS DEL TALLER

El dimarts a  la tarda ens vam posar el mocador i el davantal de castanyera i tota l’escola vam sortir al pati amb moltes ganes d’escoltar les cançons que els infants havien preparat a la classe de Música.

AQUI TENIU ALGUNES FOTOS DE LA FESTA