I3 LA CASTANYADA

Ja ha arribat la tardor tot i que amb força caloreta. La nostra escola es comença a omplir de colors d’aquesta estació

Al llarg de la setmana de la castanyada s’han fet activitats entre elles: els tallers internivell que s’havien deixat de fer per la pandèmia. Tallers que fan que s’interrelacionin els infants de tota l’escola i estableixin entre ells i elles vincles de col·laboració.

El divendres al matí vam anar a veure com la castanyera de l’AFA juntament amb les famílies torraven les castanyes i les posaven a les paperines. Per cert, estàvem boníssimes moltes gràcies… 😀

També el mateix divendres al matí a les aules cada nivell va fer tallers de cuina.

A la tarda ens vam posar el mocador i el davantal de castanyera i tota l’escola vam sortir al pati amb moltes ganes d’escoltar les cançons que els infants havien preparat a la classe de Música.

Aquesta ha estat la primera festa de la castanyada dels infants d’EI3 a l’escola del bosc.

Aquí us deixem una petita mostra de com han gaudit ….

Neus i Ana