ACTIVITAT AULA D´ACOLLIDA

Benvolgudes famílies,

El dimecres 21 de febrer, coincidint amb el “Dia internacional de les Llengües Familiars i del Migrant”, vam celebrar amb totes les aules d’acollida de Rubí la riquesa i diversitat de les llengües que parlen els alumnes nouvinguts i les seves famílies.

El Jardí de l’Ateneu va acollir la festa i va proporcionar-nos un espai fantàstic per fer les diverses activitats. Vam penjar en un tramat de cordills, els cartells amb diverses paraules o expressions en les nostres llengües d’origen, la qual cosa va donar un ambient festiu i acolorit.

Va ser una activitat que vam gaudir i on els nostres alumnes es van sentir representats.

Aula d´Acollida