ACOMIADEM EL CURS DELS PEIXOS GLOBUS I5

Aquesta és l’última entrada que us faig a la web.
Espero i desitjo que cada una de les entrades les hagueu utilitzat com a un bon recurs per apropar Família-Escola.
Ha estat un curs ple de vivències i emocions.
Aquí van les meves paraules de comiat:

Enceto el mes de juny i amb ell la marxa enrere d’aquest curs que està a punt d’acabar. Farem un contrarellotge i carregant piles per aquest esprint, ens acomiadarem del que ha estat fins ara la nostra rutina diària: els dies dins l’aula. Ja qui titlla la situació d’estrès a mi m’agradaria titllar-la de reflexió.

No pot quedar res per fer, no pot quedar res sense acabar, no pot quedar res brut, no pot quedar res per endreçar, no pot quedar res per dir ni per pensar perquè el curs es tanca i el verb ajornar, que tantes i tantes vegades l’hem utilitzat, ja no tindrà raó de ser. Però…això és veritat? Els Peixos Globus i jo sabem que no. Hem après que sempre hi ha un demà en el que tornarem a començar. No oblidéssiu mai la meva expressió de cada dia: “Demà una miqueta més i…millor”.

I així és com he caminat amb els Peixos Globus: a poc a poc i amb constància sense neguitejar-nos per no haver assimilat o interioritzat algun aprenentatge o deixat alguna feina per fer. Estem començant i la nostra maduració creix dia a dia. Dels errors n’hem après i acceptar-los ens ha ajudat a créixer. Les meves felicitacions han estat obligades: us he felicitat quan heu estat capaços d’organitzar-vos i compartir estones d’esbarjo amb els companys/es de classe dins d’un clima distès i relaxat. Us he felicitat quan us heu esforçat perquè les coses passessin ja que hem intentat comprendre que això només depèn de nosaltres mateixos/es. Us he felicitat quan heu donat un pas endavant quan la situació no us ha estat favorable. Us he felicitat quan heu mostrat respecte per tots els companys/es. Us he felicitat, en les ocasions que heu entès que val més fer les coses ben fetes. I tantes i tantes felicitacions…..

El demà hi és, no ho oblidem. Hem d’aprendre a veure’l amb un altre format, amb un altre escenari, amb un altre context…i que l’ajornament serà sempre possible i serà ell qui ens ajudarà a tirar endavant.

Gràcies a tots i totes pels vostres somriures oberts.

Si un nen/a viu amb seguretat aprèn a TENIR FE EN ELL/A MATEIX/A.
Si un nen/a viu amb estímuls aprèn a CONFIAR.
Si un nen/a viu amb aprovació aprèn a ESTIMAR-SE.

Que passeu un bon estiu i que el gaudiu amb tranquil·litat tenint cura de la infantesa del vostre fill/a.

Molt sincerament:
MONTSE

1. Yolanda

Moltes gràcies Montse per aquest curs!!! Segur que has deixat una part de tú en els nostres nens!! I gràcies per estar tant pendent de les famílies i el tracte tan individual! Et trobarem a faltar!!!

2. Chaimae

Muchas gracias Montse por todo ، Para nosotros ha sido un placer compartir estos dos años contigo
    Te echaremos mucho en falta sobre todo a Jana ❣️❣️❣️

3. Meritxell

Moltíssimes gràcies Montse. Perquè has acompanyat dia a dia al Liam, que és el més important de la meva vida.
    Molt agraïda. Estem en contacte. Una abraçada. Com diu Yolanda, et trobarem a faltar.

4. Helena Marcet

Moltes gràcies per aquestes sentides paraules. La teva dedicació, paciència i proximitat no tenen preu. Els nostres peixets no han pogut tenir una millor preparació per la primària.

5. Geinny ismaida Ortiz