6È VA DE POEMES!

Fa com uns 3 anys,  a les sessions de biblioteca vam començar a fer  petits “regals” en forma de poemes, de tal manera que vam apropar a les nostres vides una manera diferent de dir coses i expressar emocions i sentiments diversos. Vam aprendre que els poemes t’ensenyen “coses de la vida”.  I va ser tan “especial”, que d’aquí va sortir el nostre “Concurs de poesia” , que hem celebrat durant dos cursos seguits i que molts i moltes de vosaltres heu fet vostre.

…però el Covid-19 no ens deixarà fer el concurs aquest any per Sant Jordi, el vostre últim any a l’Escola del Bosc. I és per aquest motiu que volem que deixeu  la vostra empremta per sempre. Durant aquest curs heu començat a llegir poesia en veu alta….així que ja teniu un nou repte! Us el detallo.

ACTIVITAT: LLEGIM POESIA!

1. Triar un poema en català (el podeu buscar lliurement o bé triar algun en els enllaços que us adjunto al final de la publicació.
  2. Practicar la lectura en veu alta seguint el següent ordre:
  • Digués el títol.
  • Llegeix el poema. No cal que te l’aprenguis de memòria. El pots llegir en paper o en la pantalla de l’ordinador/tauleta.  Recorda no anar ni massa ràpid ni massa a poc a poc i sobretot, utilitza un to de veu clar i entenedor.
  • Digues el nom de l’autora o l’autor.
  1. Un cop l’hagis practicat, grava’t mentre el llegeixes i m’ho envies a l’adreça  marta.escoladelboscrubi@gmail.com abans del dimarts, 21 d’abril a les 17:00 hores.

I RECORDA QUE….SENSE POESIA, LA LLUNA NOMÉS ÉS LA LLUNA.

BON DIA, POESIA:

VIU LA POESIA: