6È COM ÉS L’INSTITUT? LES NOSTRES EXPERTES I EXPERTS ENS HO EXPLIQUEN.

Quina sort que hem tingut de tenir uns experts i expertes tan especials per nosaltres, que expliquin als nostres i a les nostres alumnes què es poden trobar a l’institut, com és, quines han estat les seves experiències, com han viscut el canvi d’etapa, etc… L’ideal hagués estat que vinguessin a explicar-ho a l’escola, però no ha pogut ser. Així que no hi ha millor manera que aquesta de poder apropar-se als seus antics companys i companyes per tal de fer menys feixuc el traspàs d’etapa. Moltes gràcies als nostres col·laboradors i col·laboradores. Ho heu fet genial i ens sentim  molt orgullosos i orgulloses  de vosaltres.

1. Noelia Gordillo Perez

Que chuloooo ??sois grandes,mucho ánimo sexto ya sabéis que podéis contar con nuestros niños ??