2n – PROPOSTA DIVENDRES 14 DE MAIG: MÚSICA

Hola, estrelles!

Al llarg d’aquests dies heu estat creant una cançó amb el Victor a les hores de música. Després d’extreure unes paraules clau a uns vídeos, i crear les frases conjuntament, el Victor les ha musicalitzat. Sou uns veritables artistes!

Per avui (i també pel cap de setmana), podeu escoltar-la tantes vegades com vulgueu. L’objectiu serà aprendre-la ja que, quan tornem, la cantarem tots i totes junts i juntes!

Aprofiteu per explicar als pares i mares el perquè d’aquestes frases, perquè les heu escollit i quin és el seu significat.

Gaudiu-la! És vostra!

Podeu veure la lletra en aquest document:

Ens tornem a trobar telemàticament el dilluns! Agafeu forces!