1r A.- TALLER DE CUINA I CASTANYADA

El passat divendres 28 d’octubre vam passar un dia molt divertit a l’escola celebrant la Castanyada.

Al matí vam fer un taller de cuina saludable relacionat amb Halloween. Vam proposar quatre plats d’esmorzar saludable i ens vam posar per feina en petits grups.

Aquestes van ser les propostes:

Monstres amb kiwis                               Fantasmes amb plàtans

Aranyes amb mandarines                       Fantasmes amb Bimbo i formatge

Podeu clicar en aquest enllaç per veure les fotos de tot el procés.

Vam gaudir molt fent el taller de cuina, i encara més menjant, però encara ens quedava dia per davant. A la tarda vam sortir al pati per celebrar la Castanyada amb tots els nens i nenes de l’escola, cantant algunes cançons que teníem preparades. També vam menjar castanyes i vam poder conèixer la senyora castanyera.

Aquí teniu el vídeo de la nostra cançó i algunes fotos de la Castanyada.

Ens acomiadem amb una foto de grup amb la nostra estimada castanyera!