Avui hem gaudit de l’última sortida del curs d’Educació Infantil en un entorn natural preciós. Ha estat una jornada molt especial, plena d’alegria convivència i moments compartits amb els companys i companyes.
Els infants han participat en diferents jocs a l’aire lliure, explorant l’espai, corrent, jugant i divertint-se en contacte amb la natura. Han mostrat entusiasme, curiositat i moltes ganes de gaudir d’aquesta experiència tant significativa per acomiadar el curs.
Ha estat un dia ple de somriures, descobertes i bons records que ens emportem per tancar el curs.


