Festivalot amb Els Catarres!

Aquest any hem tingut la sort de poder tornar a participar al Festivalot i ho hem fet al costat dels Catarres!!! Si voleu veure fotos i vídeos aneu a l’apartat FOTOS/Festivalot de la web.

Els cursos de 4t, 5è i 6è vam participar a un càsting preparant-nos de memòria unes cançons dels Catarres. L’alumnat que va superar el càsting va estar treballant més a fons una cançó a dues veus i una cançó amb percussió corporal.

Un dia vam fer una videotrucada amb els Catarres per conèixer-nos i ensenyar-los el que havíem preparat. Més endavant, ens van venir a visitar a l’escola! Vam poder compartir una tarda junts, cantant i ballant! La nostra sorpresa va ser que ens van convidar a pujar amb ells a l’escenari en un dels seus concerts al Festivalot!

Aquest dissabte dia 27 de maig vam anar a l’Auditori de Girona i vam compartir escenari amb ells! Les nostres famílies ens van acompanyar des del públic! Una experiència que, de ben segur, no oblidarem mai!

Gràcies Catarres i felicitats a tots/es els qui ho vau fer possible!