L’escola

Som una escola pública d’infantil i primària, catalana, integradora, participativa i implicada amb l’entorn.

Situada al barri de Pont Major de Girona, al costat del riu Ter, gaudim per tant, d’un entorn natural privilegiat que esdevé, fàcilment, un lloc d’aprenentatge.

El barri té uns tres mil habitants de diferents nacionalitats.

Tenim un espai escolar molt gran, edifici i pati, espais exteriors envejables i comptem amb les instal·lacions municipals del barri com la biblioteca Just Casero i el centre cívic de Pont Major , així com l’escola bressol de “El Pont” amb la qual compartim edifici. A més a més tenim el pati obert al barri en horari no escolar, dinamitzat per una persona.

En aquests moments som una escola cíclica de 7 unitats, alguns grups d’alumnes estan junts; cap grup supera els 20 alumnes. Això ens permet atendre’ls amb dedicació i ajustar-nos a les necessitats, tal com diu Erich Fromm: Educar significa ajudar al nen/a a realitzar les seves potencialitats.

escola Carme Auguet 2