L’escola

Som una escola pública d’infantil i primària, catalana, integradora, participativa i implicada amb l’entorn.

Situada al barri de Pont Major de Girona, al costat del riu Ter, gaudim per tant, d’un entorn natural privilegiat que esdevé, fàcilment, un lloc d’aprenentatge.

Tenim un espai escolar molt gran, edifici i pati, espais exteriors envejables i comptem amb les instal·lacions municipals del barri com la biblioteca Just Casero i el centre cívic de Pont Major, així com l’escola bressol de “El Pont” .

En aquests moments, som una escola de 8 unitats i  d’un 120 alumnes de 3 a 12 anys.  Això ens permet atendre’ls de manera personalitzada i treballar en petit grup d’acord als seus interessos i necessitats, ja que tal com diu Erich Fromm, Educar significa ajudar al nen/a a realitzar les seves potencialitats.