Educació Primària

PRIMER

Som el grup de nens i nenes de primer i el nostre tutor és en Jordi. Aquest any ens hem proposat aprendre, jugar i gaudir molt. Estem molt contents i contentes de començar primària!

SEGON

Hola! Som els de segon.

A classe som 16 alumnes: 5 nenes i 11 nens.

Ens agrada jugar a atrapar, a l’aranya, a futbol i al sorral.

Llegim molt bé gràcies als contes dels Murris.

Coneixem els números fins al 100 i aquest curs arribarem a comptar fins al 1000.

Aquest curs anirem a la piscina i ens quedarem a dormir una nit a l’escola!!!

TERCER

SOM LA CLASSE DE TERCER I HEM DECIDIT QUE ENS DIREM LES ESTRELLES DEL ROCK. AQUEST  ANY  LA  NOSTRA  TUTORA  ÉS LA MIREIA. ESTEM CONTENTS PERQUÈ ÉS EL PRIMER ANY QUE TINDREM AGENDA.TENIM MOLTES GANES DE COMENÇAR, D’APRENDRE MOLTES COSES I DE PASSAR-HO PIPA!

QUART

Nosaltres som els nenes i nenes de 4t. El nostre mestre es diu Sergi i tenim ganes de continuar descobrint coses noves, construir robots i aprendre molt!

CINQUÈ

Hola! Nosaltres som la classe de 5è i la nostra tutora és la Mariona Ribas. Tenim moltes ganes de fer cicle superior i d’aprendre junts. L’objectiu d’aquest any és compartir, estimar, explorar i conèixer moltes coses.

SISÈ

Som la classe de 6è de  l’Escola Carme Auguet. Aquest és el nostre últim any a l’escola i volem gaudir-lo al màxim. Som responsables i volem donar bon exemple a la resta de companys.