PRIMERS DIES A P5

JA FEM P5!
AQUESTS PRIMERS DIES ENS HEM TORNAT A SITUAR A L’ESCOLA, HEM FET DIVERSES ACTIVITATS I ENS ESTEM ADAPTANT ALS CANVIS! PERÒ SEMPRE AMB ALEGRIA I IL·LUSIÓ! QUINES GANES DE RETROBAR-NOS QUE TENÍEM!
EL PRIMER DIA VAM FER UN MEET AMB TOTA L’ESCOLA, PER TAL… Llegeix més»

Ritme i moviment a 3r!

Els alumnes de 3r compartim amb vosaltres una activitat per saludar-nos coordinant ritme i moviment.
Si voleu veure el vídeo de l’activitat aneu al MENÚ > FOTOS > 3r
Sabeu quins ritmes estem picant?
TA, TA, TI-TI, TA!

L’ESCOLA TÉ INSTAGRAM

Aquest curs, els alumnes de sisè seran els encarregats de gestionar el nou Instagram de l’escola. Ja ens podeu buscar i ser seguidors nostres, ens farà molta il·lusió.
Som @escolacarmeauguet, allà trobareu informacions i petits resums d’activitats que es duen a terme al centre. Us animeu a… Llegeix més»

Benvinguda

Benvolgudes famílies de l’Escola Carme Auguet,
Ja està apunt de començar el nou curs, un curs que serà molt diferent i especial.  El dia 14 de setembre tornarem a omplir les aules amb un somriure i les motxilles ben plenes de nous propòsits i nous objectius.… Llegeix més»

MATRÍCULA 2020-21

PERÍODE DE MATRÍCULA: Del 13 al 17 de juliol.

• Cal demanar cita prèvia per a formalitzar la matrícula de manera presencial a l’escola.
  • Telèfon de contacte: 646357492 / 972212745 (de dilluns a divendres)
  • Publicació llista d’assignacions PLACES_ASSIGNADES