Educació Infantil

HOLA FAMÍLIES I ALUMNES DE L’ESCOLA!

SOM ELS NENS I NENES DE P3. LA NOSTRA TUTORA ES DIU MARINA. ÉS EL NOSTRE PRIMER ANY A L’ESCOLA CARME AUGUET I PER NOSALTRES TOT ÉS NOU I SORPRENENT.

ENS ENCANTA JUGAR AMB LES MOTOS I LES BICICLES AL PATI, PER AIXÒ, AQUEST ANY, SOM LA CLASSE DE LES MOTOS!

SOM LES NENES I NENS DE P4, LA CLASSE DELS AUTOBUSOS I LA NOSTRA TUTORA ÉS LA NEUS.

JA ENS HEM FET UNA MICA GRANS I AQUEST CURS JA NO SOM ELS PETITS DE L’ESCOLA. TENIM MOLTES GANES D’APRENDRE, TREBALLAR, JUGAR, CANTAR I BALLAR!

AQUEST ANY TREBALLAREM MOLT I APRENDREM MOLTES COSES NOVES, TOT JUGANT I GAUDINT!

BENVOLGUDES FAMÍLIES I ALUMNES DE L’ESCOLA!
SOM ELS NENS I NENES DE P5, LA NOSTRA TUTORA ES DIU JUDIT I AQUEST ANY SOM LA CLASSE DE LES BICICLETES. SOM ELS MÉS GRANS D’INFANTIL I ÉS PER AIXÒ QUE ENSENYAREM MOLTES COSES ALS NOSTRES COMPANYS/ES D’INFANTIL A LA VEGADA QUE ENS HO PASSAREM D’ALLÒ MÉS BÉ TOTS PLEGATS!