Auguetbòtica

Aquest any hem inaugurat la primera edició d’Auguetbòtica. Han estat tres dies de molta intensitat, utilitzant la programació, la cooperació i la creativitat. S’ha demanat a l’alumnat que resolgués un repte per grups internivells: fent un tastet de robots, escollint un robot per programar, construir una carrossa (creativa, sostenible i lleugera) i recórrer el “carrer Santa Clara de Girona”.

Avui, ha tingut lloc la gran final on cada grup ha presentat el seu treball i ha demostrat, en directe, la programació del robot.

Enhorabona a tot l’alumnat!