Ràdio Salt

El dilluns 23 de gener, l’alumnat de 1r, 2n i 3r vam fer una sortida molt especial. En Jofre, el pare de la Flora, ens va mostrar com es fa la ràdio. Vam veure un programa en directe, la sala de redacció, de gravació, un… Llegeix més»

ALUMNA DE LA SETMANA DE 1R

DES DE DIVENDRES PASSAT JA TENIM NOVA ALUMNA DE LA SETMANA A L’AULA DE 1R! I I LA QUE S’HA MERESCUT MÉS GUANYAR LA MEDALLA AQUEST COP HA ESTAT L’ARWA!
JA FA TEMPS QUE DEMOSTRA VOLER MILLORAR MOLT. ESTÀ MOLT MÉS ATENTA A L’AULA, TREBALLA MOLT… Llegeix més»

ALUMNA DE LA SETMANA A 1R!

Aquesta setmana, després d’una llarga i important reunió entre els i les mestres de 1r, s’ha decidit que la nova alumna de la setmana de la classe de 1r sigui la Ritaj!!
Una alumna que s’ho ha guanyat perquè sempre, entre altres coses, mostra una gran… Llegeix més»