NIT MÀGICA DE 1R, 2N i 3R!

Els nens i nenes de 1r, 2n i 3r hem conegut unes superheroïnes amb uns poders molt especials: Agilitat, Força, Sentits, Oïda, Memòria i Rapidesa! Elles ens han acompanyat durant la nit màgica a l’escola i hem pogut realitzar activitats molt divertides. Hem creat unes polseres amb súper poders, hem après un himne, hem ballat i també hem posat a prova les nostres habilitats! Ha estat una nit molt especial on hem compartit bons moments amb els companys/es! Us deixem un recull fotogràfic a l’apartat de fotos.

1. Cristina

Moltes gràcies a l’escola i a les mestres per fer aquest bonic regal per els nens, que els i encanta i s’ho passen pipa, gràcies per les fotos i vídeos són moments molt bonics.