Avui, els alumnes de 5è han pogut gaudir d’una visita del més interessant al museu Can Barraquer de Sant Boi. El motiu d’aquesta visita ha sigut per realitzar uns tallers que ens han transportat a com es vivia al món medieval.
El primer taller ha anat dirigit a construir el seu propi escut de fusta i gravar-hi posteriorment amb pintures al tremp l’escut de la casa noble a la qual serveixen, en aquest cas, dirigit als seus cognoms.
Després de construir el seu escut i conèixer com era la vida al món medieval, els alumnes han descobert una de les tasques més importants, que era la que es desenvolupava en l’escriptori-biblioteca: l’escriptura. Han transmès al paper amb l’ajuda d’una ploma i tinta, com seria el seu nom en llatí.
Ha sigut una experiència del més gratificant on han pogut gaudir en tot moment. A continuació, compartim amb vosaltres les fotos perquè veieu què bé ens ho hem passat!

