L’Escola Camins celebra Sant Jordi

Aquest any l’alumnat de 6è han portat a terme algunes accions per Sant Jordi per fer diners per anar de colònies. L’alumnat de 6è ha fet parades de roses i llibres per celebrar Sant Jordi i també han organitzat un sorteig amb diverses paneres.

Els/les mestres han creat quatre comissions per preparar-ho tot. Les quatre comissions que han triat són les següents: preparar les roses, organitzar els llibres, preparar els lots i la comunicació.

Durant els dies 22 i 23 d’abril hi va haver una parada de llibres a davant de l’escola a partir de les 16:20h. Els preus de cada llibre els va decidir l’alumnat, segons el seu estat. Els llibres van tenir un preu d’entre 1€ i 5€.

Durant els últims mesos els nens i nenes de 6è han estat venent butlletes pel Pla de l’Estany. Aquestes paneres es van sortejar el 23 d’abril. Van sortir guanyadors els números: 467 i 1258.

El 23 d’abril a la Plaça Major l’alumnat va fer una parada per vendre les roses. A més, de totes les que van vendre amb encàrrec. Les roses van tenir un preu de 3’5€ i van ser un èxit total.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *