TALLER SOBRE LA SEXUALITAT A 6è

UNA NOVA ACTIVITAT A 6è: TALLER SOBRE LA SEXUALITAT

Banyoles, 10 de novembre del 2020

Durant els mesos de setembre i d’octubre l’alumnat de 6è va treballar la sexualitat amb la Júlia Sànchez Andreo. Al llarg de cinc sessions, es va parlar sobre diferents temes: el naixement, els canvis puberals, el plaer, la diversitat sexual i el bon tracte en les relacions d’intimitat.

Les trobades es realitzaven els dimarts al matí i duraven aproximadament una hora i quart. A partir de contes, preguntes, dibuixos i ninos es comentaven les idees. També, durant la setmana abans d’acabar, es podien escriure dubtes en una bústia i la Júlia va contestar les preguntes l’últim dia.

Els nois i les noies de 6è han aprofitat les sessions aprenent sobre la sexualitat i què passa en el cos de les persones al llarg dels anys.

La Júlia ha estat contractada per l’AFA i podeu informar-vos del seu treball navegant per la seva pàgina web: https://laciranda.wordpress.com/

Imatges: contes proposats per la Júlia

Ambient de l’Horta

Escola Camins-6è