SETMANA DE LA MÚSICA

L’ESCOLA CAMINS VA CELEBRAR  LA SETMANA DE LA MÚSICA

Del 21 al 25  de novembre els infants de l’escola van gaudir de la setmana de la música.

L’escola Camins ja fa uns quants anys que la celebra amb l’objectiu d’apropar la música als infants. I per primer any, els alumnes de 5è van ser els encarregats d’organitzar la setmana de la música a través de  5 comissions: comunicació I i II, camerinos, tècnics i caps de sala.

El dilluns 21 de novembre al matí van arrencar amb IMPRO RITME I MOVIMENT amb en RAMON i en JORGE, pares de l’escola. Aquest espectacle el van gaudir els alumnes de 5è.  A la tarda els alumnes de 1r i 2n van anar a veure el grup TOCATS PER LA MÚSICA.

El dimarts al matí la MARIA DE PALOL va demostrar el seu talent tocant el violoncel amb els alumnes de 3r i 4t. A la tarda van actuar alguns dels membres de la LUDWIG BAND. Tota l’escola van cantar i ballar al pati.

El dimecres al matí els alumnes de I3,I4 i I5 van gaudir d’un taller de MÚSICA I PINTURA dirigit per en MIQUEL SAMANIEGO I l’ADRIÀ DILMÉ. A la tarda tota l’escola va disfrutar amb el COMBO DE L’ESCOLA DE MÚSICA.

Dijous en NAN MARCADER va preparar un espectacle conjunt amb els alumnes de 6è. Van tocar tres ritmes de percussió perquè tota l’escola els gaudis. A la tarda van quedar al·lucinats amb l’actuació de BUENA ONDA.

Per acabar la setmana de la música, a la tarda, la MARIONA CALO va fer posar la pell de gallina a tot el públic amb la seva actuació.

Amb un somriure ben gran l’escola Camins va acabar la setmana de la música.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *