LLEGENDES DE GIRONA

La Rosa explicant la llegenda de Carlamany

Ambient Instal·lacions

Els infants de 5è van fer una sortida a Girona, el 15 de Novembre del 2022.

Al baixar del bus els infants de 5è de l’Escola Camins van anar a fer una volta per la rambla de Girona. Després van anar a l’ajuntament però feien una manifestació i no van poder escoltar la llegenda.

Durant tota la sortida els va acompanyar una experta en les llegendes de Girona, que es deia Rosa i els va explicar moltes llegendes. Seguidament van visitar la catedral, la lleona, la muralla de Girona i tot seguit van dinar en un parc al costat de la muralla. Quan van acabar de dinar van poder jugar una estona fins l’hora de tornar a Banyoles.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *