El Tió a Infantil!

La setmana passada va ser molt especial per les nenes i nens d’infantil… i és que el Tió estava baixant de la muntanya!

Voleu veure la nostra aventura de trobar-lo?? Us compartim imatges! (Podeu clicar-les per veure-les més grans).

 

A I3 ens va arribar una carta que ens deia que s’havia perdut per un lloc amb gronxadors i porteries… Vam pensar que podia ser el pati dels grans i… SORPRESA! El Tió estava ben amagat!!

 

 

A I4, vam anar a buscar el Tió per la zona de la riera. Quan anàvem caminant, ens vam trobar petjades del Tió. Vam seguir-les fins que el vam trobar! QUINA EMOCIÓ! Després vam aprofitar per esmorzar amb el Tió i jugar una estona al parc.

 

A I5, vam redactar una notícia que deia “Avui anem a buscar el Tió”. Vam agafar les coses i d’excursió cap al voral de la Riera. L’anàvem cridant amb totes les forces, fins que de sobte vam començar a sentir molta pudor, al Tió se li havia escapat un pet, i gràcies a això el vam trobar ben penjat d’un arbre!

 

Ara ja són a l’escola, ben tapats i ben alimentats per cagar moltes coses!!