Aquest curs s’han iniciat els tallers de robòtica i programació a primària. En aquests tallers es treballen amb diferents robots segona l’edat de l’alumnat i més enllà d’ensenyar-los habilitats tècniques, també els ajudarà a desenvolupar competències transversals com:
- Fomentar el pensament crític i la resolució de problemes.
- Estimular la creativitat.
- Promoure el treball en equip.
- Aprendre coneixements científics, matemàtics, d’enginyeria i tecnològics.
- Millorar les habilitats digitals.
Així doncs, la integració de la robòtica i la programació al currículum escolar no només prepara als infants per a un futur laboral en constant evolució, sinó que també els ajuda a progressar amb habilitats útils per al dia a dia.
Si feu click a la imatge podreu veure més fotografies de l’alumnat de 1r, 2n i 3r aprenent a fer ús del llenguatge de programació i alguns del robots durant les sessions inicials. Més endavant anirem compartint més imatges i informació del que anem treballant.


