3r: Cantata de Cambrils `24 “El primer dia d’escola”

El 21 de maig l’alumnat de 3r de l’Escola Cambrils hem anat al Pavelló Municipal d´Esports per participar en una nova edició de la Cantata de Cambrils, amb totes les escoles del municipi.

Aquesta edició portava per títol «El primer dia d´escola». Ens ho hem passat d´allò més bé!!

Enllaç a l’enregistrament oficial de la Cantata 2024

Cliqueu a la foto per veure més imatges ⇓

3r: Sortida a la Riera de Gaià

El 15 de maig l’alumnat de 3r de l’escola Cambrils vam fer una sortida a la Riera de Gaià, on vam passar un dia a la natura inoblidable, gaudint de les activitats realitzades a l’Hort de Cal Fèlix.

Vam aprendre quines són les feines del pagès, vam observar com són les hortalisses que mengem a casa i com es conreen.

També vam descobrir com és un hort ecològic sostenible. Va ser un dia genial!!

Clica a la foto per veure totes les imatges ⇓

2nB: SCAPE ROOM

Felicitats a tot l’alumnat de 2nB per haver superat amb èxit l’Scape Room preparat dins del projecte d’aula : “Amb tots els sentits”.
Hem pasat una estona molt divertida i entretinguda, demostrant una gran capacitat per afrontar reptes i trobar solucions creatives. Admirable la seva dedicació,… Llegeix més»