Sortida a peu per Cambrils: i5

Avui els nens i nenes d’i5 hem fet una completíssima sortida a peu per Cambrils: hem visitat l’Ajuntament, la comissaria de la Policia Local, la piscina i el pavelló municipal d’esports i l’Hospital lleuger Antoni de Gimbernat.
Com hem gaudit i quantes coses interessants hem après!
Gràcies… Llegeix més»

Educació Viària: i5

Avui ens ha visitat l’Anna, agent de la Policia Local de de Cambrils.
Ens ha explicat d’una manera molt divertida i entenedora les normes de convivència ciutadana que hem de respectar quan circulem o passegem pel nostre municipi.
Moltes gràcies per la visita! Llegeix més»

Observem tortugues: 1r

L’alumnat de 1r hem pogut veure de ben a prop dues tortugues mores!
Amb el projecte dels Animals ja en marxa, estem aprenent les característiques físiques i morfològiques dels diferents grups d’animals, així com les seves necessitats. I sense cap mena de dubte la tortuga de… Llegeix més»

Gimcana de Pasqua a Cicle Inicial: 1r i 2n

L’alumnat de Cicle Inicial va tancar el 2n trimestre amb una gimcana de Pasqua molt divertida!
En grups internivell van gaudir dels següents reptes i proves:

• El trencaclosques d’ous de Pasqua.
  • L’ordre de síl·labes de vocabulari sobre la Pasqua.
  • La decoració d’ous de Pasqua.
  • El joc de la Gallineta Cega
  • El joc… Llegeix més»