P5- Fira de robòtica educativa CodeBot

Benvolgudes famílies,

El passat divendres 27 de maig es va celebrar la II Fira de robòtica educativa CodeBot del vallès, on van participar 16 centres educatius del territori. Els alumnes són des de P3 fins a batxillerat i la temàtica escollida per desenvolupar el projecte és “ciutats i comunitat sostenible”.

La fira pretén mostrar i compartir projectes tecnològics entre els diferents centres educatius de la zona, incentivant el treball competencial amb l’ús de la robòtica educativa i la programació.

Nosaltres vam assistir amb la meitat de la classe com a representació però és important destacar que tots/es són capaços de fer servir la Bee-Bot, ja que portem treballant des de P4.

A continuació, us deixem unes fotografies de com va anar la fira i del projecte que vam presentar nosaltres. Esperem que us agradi!